Asystent zarządu/specjalista ds. finansowo-administracyjnych
Opis stanowiska
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
i inne.
Wymagania
Wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
[Inne] : Wymagania i umiejętności:
minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej ,
status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych
bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe
i inne.
Warunki pracy
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto od 8 000 PLN
Praca w systemie zmianowym – nie dotyczy
Ilość godzin w tygodniu –
Lokalizacja
Uzdrowiskowa 15/7, 76-107 Jarosławiec, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
O pracodawcy
PANORAMA MORSKA HARATYK LESZEK
8991002061
930372144
Sposób aplikowania – bezpośrednio do pracodawcy
Język w którym należy aplikować – polski
Dokumenty – Brak danych.
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Uzdrowiskowa 15/7, 76-107 Jarosławiec, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Artur Jastrzębski-Haratyk
Numer telefonu – 506477562
zachodniopomorskie
Jarosławiec