Opis stanowiska
Obsługa istniejącego portfela klientów oraz otwartość na pozyskiwanie nowych, zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta i budowanie długotrwałych relacji, aktywna sprzedaż produktów finansowych poprzez dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta indywidualne podejście, raportowanie bieżących wyników pracy, realizacja zadań sprzedażowych, planowanie akcji promocyjnych, budowanie pozycji rynkowej firmy. Nasze oczekiwania: łatwości w nawiązywaniu kontaktów i bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, samodzielności i inicjatywy w działaniu, dobrej organizacji pracy i umiejętności długoterminowego planowania, umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku Doradcy Klienta, doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta w branży finansowej. Podania składać e-mailem: praca@plus-gotowka.pl
Wymagania
Wykształcenie – średnie ogólnokształcące
Warunki pracy
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto od 4 666 PLN
Praca w systemie zmianowym – jedna zmiana
Ilość godzin w tygodniu – 40
Lokalizacja
Łony 11, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
O pracodawcy
PLUS GOTÓWKA SPÓŁKA AKCYJNA
6312657658
36180494800000
Sposób aplikowania – bezpośrednio do pracodawcy
Język w którym należy aplikować – polski
Dokumenty – CV
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Jana Pawła II 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Katarzyna Dzierżęga-Wiśniewska
Numer telefonu –
śląskie
Gliwice