Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Opis stanowiska
Pracownik odpowiadać będzie za utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę. Udziela klientom informacji o usługach/produktach oferowanych przez zatrudniającą go organizację i wyjaśnia im wszelkie wątpliwości. Przyjmuje zlecenia, które po sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalnym przekazuje do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia. Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada również za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a działami przedsiębiorstwa powiązanymi z obsługą klienta. Do jego zdań może należeć również sprzedaż produktów/usług, przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i raportów, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie ankiet i badań satysfakcji klienta.
Wymagania
Wykształcenie – średnie zawodowe
Wykształcenie min. średnie o kierunku w zakresie pracy ze sprzętem komputerowym i sieciami komputerowymi. Mile widziane doświadczenie. Obowiązkowa średnia znajomość sprzętu komputerowego i sieciowego w zakresie Internetu, oraz biurowego (fax, skaner, drukarki sieciowe).
Warunki pracy
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto od 6 400 PLN
Praca w systemie zmianowym – jedna zmiana
Ilość godzin w tygodniu – 40
Lokalizacja
Żołnierzy II Armii 30F, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
O pracodawcy
ZAKŁAD USŁUGOWY „PAWLUK” KRZYSZTOF PAWLUK
9730300920
971310177
Sposób aplikowania – bezpośrednio do pracodawcy
Język w którym należy aplikować – polski
Dokumenty – CV
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Przylep-Solidarności 6A/211, 65-015 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Krzysztof Pawluk
Numer telefonu – 601 56 00 22
lubuskie
Zielona Góra