Opis stanowiska
Obowiązki pracownika określają w szczególności przepisy ustawy z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych.
Do obowiązków pracownika należy w szczególności:
1.dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz o środki publiczne, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz indywidualnych interesów obywateli,
2.przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa,
3.wykonywanie swoich zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie,
4.udzielanie informacji organom, instytucjom oraz osobom fizycznym, a także udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzedu gminy, jeżeli przepisy tego nie zabraniają,
5.zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z obywatelami, zwierzchnikami, podwladnymi oraz współpracownikami,
6.dochowanie tajemnicy ustawowo chronionej,
7.zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim,
8.stałe podnoszenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych,
9.przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych na stanowisku pracy.
Wymagania
Wykształcenie – średnie ogólnokształcące
Wykształcenie średnie, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzednicznym, znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku m.in. ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie prawokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o funduszu sołeckim, czynne prawo jazdy kat. B, obywatelsktwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw obywatelskich, brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy Office, OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet.
Warunki pracy
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto od 4 666 PLN
Praca w systemie zmianowym – jedna zmiana
Ilość godzin w tygodniu – 40
Lokalizacja
Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
O pracodawcy
Urząd Gminy w Kamiennej Górze
6141510367
000536522
Sposób aplikowania – bezpośrednio do pracodawcy
Język w którym należy aplikować – polski
Dokumenty – Dokumenty należy składać do dnia 10 października 2025r. na adres: Urząd Gminy Kamienna Góra, Aleja Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góa w zamkniętej kopercie” Nabór na stanowisko Referent ds. ochrony środowiska” e-mail:urzad@gminakg.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Agnieszka Pawłowska
Numer telefonu –
dolnośląskie
Kamienna Góra